חברת אריזה למעבר דירה

שירותי אריזה מקצועיים

שירותי אריזה תכולה וסימון הקרטונים בצורה ברורה

כדי לחסוך לכם זמן יקר ובעיקר גם לאפשר לכם הובלה מקצועית ובאיכות הגבוהה ביותר, אנו חברת עומר הובלות מציעים לכם אפשרות של שירותי אריזה מקצועיים, המוצעים על ידי צוותינו המיומנים. רגע לפני הובלת תכולת הבית או משרד שלכם, נגיעאליכם ונארוז את הציוד שלכם על פיי הנדרש, על מנת להבטיח שגיע ליעדו בצורה הבטוחה ביותר.

אתם מוזמנים לפנות אלינו , אל עומר הובלות ולהנות מפתרונות ושירותיים נלווים נוספים לצורך אריזת, העברת או איחסון תכולת הבית או משרד שלכם.

צוותינו המקצועיים והמיומנים עומדים לרשותכם וילוו אותכם לאורך כל הדרך, החל משלב ההזמנה הראשוני ועד הסוף ההובלה. כי אנו , חברת עומר מאמינים בשירות אישי, אמין ומקצועי וכל זאת תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

חברת אריזה למעבר דירה

חברת אריזה למעבר דירה במהירות

מעבר דירה, ללא קשר למרחק בין הדירה הקודמת לדירה החדשה, עשוי להיות הליך מאתגר וקשוח במיוחד אם יש לכם ציוד וריהוט רב. בבואנו להזמין חברת הובלות נצטרך לחשוב היטב אילו שירותים היא מספקת ואילו שירותים אנו צריכים לצורך המעבר. כך למשל ייתכן ונזדקק לשירותיה של חברת אריזה למעבר דירה שכן אין באפשרותנו לארוז את הדירה בעצמנו, הן מטעמי זמן והן מכל סיבה אחרת. עומר הובלות הינה חברת הובלות גדולה הנחשבת לאחת החברות המובילות בישראל. החברה מספקת שירותי הובלות בכל חלקי הארץ, לרבות שירותים משלימים כמו שירותי אריזה, אחסון, פירוק והרכבה ועוד. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

מה כולל השירות של חברת אריזה למעבר דירה?

שירות של חברת אריזה למעבר דירה הינם שירותים המיועדים לכל אדם שאינו יכול לארוז את תכולת הדירה שלו בעצמו. זה יכול להיות מטעמי זמן, יכולת ואולי מכיוון שאותו אדם נהדר מעדיף פשוט לשלם למישהו אחר לעשות זאת במקומו ולחסוך את הטרחה. במסגרת שירות האריזה של חברת עומר הובלות המובילים המקצועיים של החברה יגיעו במועד שנקבע ויסייעו באריזת תכולת הדירה, לרבות שימוש בקרטונים איכותיים, ניילון פצפצים, דבק תעשייתי ויתר הציוד המקצועי הנדרש לאריזה והעברה בטוחה של הציוד והריהוט שלכם ליעד החדש. במידה ותצטרכו גם שירותי פירוק והרכבה של רהיטים כדאי לציין זאת מראש במעמד שלפני הצעת המחיר. רהיטים מסוימים יצריכו מחברת ההובלות להביא עמה נגר מקצועי על מנת לפרק ולהרכיב את הרהיטים.

אילו דברים צריך לשאול חברת אריזה למעבר דירה לפני הזמנתה?

בבואכם להזמין חברת אריזה למעבר דירה אתם רוצים לבדוק שהחברה פועלת עם רישיון עסק בתוקף. כמו כן אתם רוצים לבדוק האם החברה עובדת עם ביטוח תכולה. תרצו לבדוק עם החברה איזה כלי רכב הולך להעביר את הציוד שלכם (הציוד שלכם יהיה הרבה יותר בטוח בתוך משאית סגורה מאשר בטנדר עם עגלה. כמו כן אתם רוצים לוודא שכלי הרכב מספיק לכמות התכולה שלכם. לבסוף, אתם רוצים לבדוק שהחברה תוכל לספק לכם את כל השירותים הנדרשים במקום אחד. לדוגמה: כאשר צריך להוסיף הובלה עם מנוף או כאמור שירותי אריזה.

שירות אריזה למעבר דירה

שירותי אריזה למעבר דירה

לחברות הובלות עשויים להיות גם שירותים משלימים החיוניים מאוד עבור הלקוחות. לדוגמה: שירותי אריזה למעבר דירה, שירותי אחסון, שירותי פירוק והרכבה ועוד. שירותים אלה חיוניים מאוד ללקוחות על מנת לחסוך זמן ומאמץ, מספקים פתרון נהדר למי שאין ביכולתו לבצע אותם בעצמו וכמובן גם מסופקים במקום אחד גם שמדובר גם בהתנהלות נוחה יותר מול גוף אחד. חברת עומר הובלות מספקת שירותי הובלות מקצועיים ומהירים בכל חלקי הארץ וכן שירותי אריזה ושירותים משלימים נוספים לנוחיותכם. לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון, בוואטסאפ או דרך האתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד.

היתרונות של שירותי אריזה למעבר דירה:

  • חיסכון בזמן – כמובן שהיתרון הראשון בהזמנת שירותי אריזה למעבר דירה של חברת עומר הובלות הוא החיסכון בזמן. אריזת תכולת הדירה יכולה לקחת חצי יום – או יום שלם לצוות של אנשים, בוודאי כאשר מדובר באדם או שניים הצריכים לארוז את כל הדירה. דמיינו זוג הורים עם 2-3 ילדים בדירת 3-5 חדרים שצריכים לארוז את כל התכולה בעצמם.
  • חיסכון במאמץ – עבודת האריזה יכולה להיות גם מעייפת ומתישה. מעבר דירה הוא גם ככה הליך מורכב הדורש מכם לדאוג להרבה מאוד דברים מסביב ולכן הדבר האחרון שאתם צריכים זה לבזבז עכשיו שעות או ימים שלמים על אריזת הדירה ולהתיש את עצמכם פיזית ונפשית.
  • נוחות – הרבה יותר נוח להזמין את שירותי האריזה מחברת ההובלה ולקבל את כל פתרונות המעבר במקום אחד.
  • אריזה מקצועית ובטוחה יותר – צוות המובילים המקצועי בעל ניסיון רב לא רק בהובלה עצמה אלא גם באריזת הציוד של לקוחות החברה. באופן האריזה הבטוח של צוות החברה הציוד שלכם יעבור בצורה בטוחה יותר גם בנסיעה ליעד החדש.
  • פתרון מצוין למי שאין באפשרותו לארוז לבד – ישנם אנשים שבשל הגבלה פיזית, בריאותית או מפאת הגיל אינם יכולים להתעסק עם אריזת הציוד בעצמם.

לסיכום: אם שואלים אתכם אם ארזתם לבד – תגידו שחברת עומר הובלות עשתה את העבודה עבורכם 🙂 נשמח לעמוד לשירותכם עם שירותי הובלות מקצועיים בכל רחבי הארץ.

הובלה עם אריזה

הובלה עם אריזה

שירותי הובלה הם מהשירותים הנפוצים ביותר בישראל ובעולם בכלל. כל אדם, זוג או משפחה העוברים דירה זקוקים לשירותי הובלות מקצועיים. לעתים רבות גם זקוקים לשירותי הובלה עם אריזה. שירותים אלה שכיחים במיוחד בקרב האוכלוסייה המבוגרת או אנשים שהלו"ז שלהם כל כך עמוס שאינם יכולים לדאוג לאריזה בעצמם. עומר הובלות ישמחו לעמוד לשירותכם עם שירות מקצועי ואיכותי הכולל גם שירותי אריזה מקצועיים שיחסוך לכם זמן ומאמץ.

מדוע כדאי להזמין שירותי הובלה עם אריזה?

  • שירותי הובלה עם אריזה חוסכים לנו בזמן עבודה יקר. אריזת הדירה יכולה לקחת לנו כמה ימים, אולם צוות מובילים מקצועי ומנוסה גם בשירותי אריזה, המגיע עם כל חומרי הגלם הנדרשים ועם הניסיון הנדרש – יבצע את האריזה במהירות בתוך מספר שעות.
  • שירותים אלה יספקו לכם ביטחון רב יותר בהעברה מהירה ובטוחה יותר של הציוד שלכם. הצוות המקצועי שאורז את המוצרים בעל ניסיון רב בכל הנוגע לאריזה בטוחה ומאובטחת של המוצרים כך שגם מוצרים שבירים ישמרו היטב במהלך ההובלה.
  • חסכו מאמץ וטרחה שיכולים להתיש אתכם בתהליך מעבר הדירה שגם כך נחשב להליך מורכב ומעייף.
  • החברה תגיע עם קרטונים, ניילון פצפצים, נייר אריזה וכל הציוד שצריך כך שלא תצטרכו לקנות ציוד להובלה.

שירותי הובלה עם אריזה למשרדים

שירותים אלה נפוצים גם בעבודה מול בעלי עסקים היושבים במשרדים וזקוקים בהעברת משרד. החשיבות של העברת הציוד והריהוט בצורה בטוחה ושלמה הינה קריטית להשלמת ההובלה בהצלחה. מובילים לא מנוסים עשויים שלא לדעת כיצד לקשור ולאבטח את המוצרים בצורה הטובה ביותר על המשאית ולגרום לפגיעות, שריטות ואפילו סדקים או שברים בציוד ובריהוט של המשרד. עבור כל חברה היושבת במשרד המחשבים והמכשור הדיגיטלי יהיו בדרך כלל המוצרים החשובים ביותר שכן יש עליהם מידע חיוני ונחשבים גם ליקרים. על כן על המובילים לדעת כיצד להעביר את הציוד בבטחה למשרד החדש. במידה ונדרשים גם שירותי אריזה למחשבים והציוד במשרד חשוב יהיה לדעת כיצד לפרק ולהרכיב את המחשבים ויתר הציוד, איך לעשות זאת מהר ולארוז אותם בצורה מסודרת שתשמור על הציוד במהלך ההובלה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: