הובלות בפרדס חנה

מעבר דירה עשוי להיות כאב ראש לא קטן. יש דברים רבים שצריך לדאוג להם ועם הצורך לשלב עבודה וסידורים אחרים בין לבין – זה הופך להיות אתגר לא קטן. כיום, מומלץ להוסיף לשירותי ההובלה גם שירותי אריזה ואולי אפילו גם שירותי פירוק והרכבה על ידי אנשי מקצוע מוסמכים מטעם חברת הובלות בפרדס חנה. לשירותים אלו יש יתרונות רבים עבור הלקוחות המעוניינים לחסוך זמן ומאמץ ולאפשר למובילים לבצע את העבודה במקומם, כאשר הם יוכלו למקד את הזמן והכוחות שלהם בלו"ז היומי העמוס שלהם ובסידורים הנוספים הכרוכים במעבר.

להוביל לבד או עם חברת הובלות בפרדס חנה? מה עדיף?

כאשר מדובר בהובלה של ציוד וריהוט של דירה שלמה, משרד שלם או כל סוג אחר של הובלה גדולה באזור פרדס חנה והסביבה – אין ספק כי נדרשת חברת הובלות בפרדס חנה. מלבד המשאית יש גם ביטוח על הציוד המועבר, יש מובילים עם כלים שונים שיכולים להרים, לסחוב ולהעמיס את הציוד על המשאית, לקשור אותו בצורה בטוחה ולפרוק אותו בבטחה ביעדו החדש. כאשר מדובר בהובלות קטנות של פריט בודד או כמה קרטונים בלבד, ובהנחה שיש ללקוח רכב פרטי, בדרך כלל הוא יעדיף לחסוך את עלות ההובלה ולהעבירם ברכב הפרטי.

שירותי אריזה והובלה בפרדס חנה:

אם אתם מחפשים שירותי הובלות בפרדס חנה הגעתם למקום הנכון. עומר הובלות הינה מחברות ההובלה המובילות והגדולות בישראל, המספקת שירותי הובלות בכל רחבי הארץ, כולל פרדס חנה והסביבה כמובן. צוות המובילים המקצועי שלנו יגיע אליכם בזמן, במועד שנקבע, ויעמיס במהירות ובצורה בטוחה את כל הציוד והריהוט שלכם. במידה ואתם זקוקים לשירותי אריזה או פירוק רהיטים – נשלח אליכם את הצוות יום לפני ההובלה על מנת לבצע את העבודה במלואה.

מתי כדאי להזמין את חברת ההובלות?

את חברת ההובלות מומלץ בדרך כלל להזמין כמה שיותר זמן מראש. עם זאת, אנו בעומר הובלות מספקים הובלות בפרדס חנה גם ללקוחותינו הנהדרים הזקוקים להובלה דחופה מהיום להיום או מהיום למחר וכמובן גם בהתראה של כמה ימים. עם זאת, על מנת לזכות בתמחור אופטימלי להובלה מומלץ לשריין את תאריך ההובלה לפחות שבועיים-שלושה לפני המעבר.

הובלות בפרדס חנה

הובלות פרדס חנה

שירותי הובלות פרדס חנה הינם שירותים המיועדים לתושבי פרדס חנה והסביבה המעוניינים לעבור מ/אל המועצה המקומית הנהדרת הזו. אנשים רבים מחפשים להעתיק את מקום המגורים לפרדס חנה וכתוצאה מכך זקוקים לשירותי הובלות מקצועיים בסביבה. על מנת ליהנות מראש שקט במהלך ההובלה ניתן יהיה ליצור עמנו קשר בחברת עומר הובלות ונשמח לעמוד לשירותכם בצורה המקצועית, המהירה והבטוחה ביותר. לפרטים נוספים והצעת מחיר אנא השאירו לנו פרטים באתר או התקשרו אלינו ישירות ונשמח לעמוד לשירותכם.

שירותי הובלות פרדס חנה:

מעבר דירה הוא עסק לא פשוט. יש דברים רבים שצריך לדאוג לכם, החל מאריזת המוצרים בצורה בטוחה, דרך שינוי הכתובת במשרד רשות האוכלוסין, עדכון פרטים בבנקים, בביטוחים ובגופים השונים שאנו קשורים אליהם וכמובן הזמנת חברת הובלות מקצועית שתשריין את תאריך המעבר הנחוץ לנו. עומר הובלות מספקת שירותי הובלות פרדס חנה בצורה בטוחה, עם ביטוח מלא על תכולת ההובלה ומספקת שירותים נוספים להם אתם עשויים להזדקק במהלך ההובלה:

  • שירותי אריזה – אין לכם זמן, כוח או יכולת לארוז את הדירה? הצוות המקצועי שלנו יגיע יום לפני מועד ההובלה כדי לארוז את ביתכם בצורה המקצועית, הבטוחה והטובה ביותר. אנו גם נספק את חומרי האריזה במסגרת הצעת המחיר לשירות נוסף זה.
  • שירותי פירוק והרכבה – רהיטים מסוימים כמו מיטות ארוכות למשל עשויים להידרש בפירוק והרכבה מחדש בדירה החדשה. ידוע כי לאחר כל פירוק של רהיט והרכבה שלו מחדש הוא כבר לא יהיה אותו דבר ולכן חשוב יהיה לאפשר לאיש מקצוע מנוסה לבצע את העבודה כדי להפחית את הסיכונים ולאפשר ביצוע חלק ואיכותי.
  • שירותי אחסון – יש לכם זמן הפרש בין תאריך היציאה מהדירה הראשונה לתאריך הכניסה לדירה החדשה? צריכים מקום לאחסן את הציוד בזמן הזה? אנו בעומר הובלות נספק לכם גם את זה.

לסיכום: שירותי הובלות פרדס חנה עם עומר הובלות יהיו השירותים הבטוחים והמקצועיים ביותר עבורכם. תוכלו כעת להיות רגועים בכל הנוגע להעברה בטוחה ומהירה של הציוד שלכם ולהיות רגועים בכל הנוגע לאריזת המוצרים, שירותי אחסון, שירותי פירוק והרכבה הנדרשים לכם. עדכנו את הצוות המקצועי שלנו בשיחת הטלפונים הראשונה על השירותים הנדרשים לכם ונשמח לעמוד לשירותכם.

הובלה פרדס חנה

הובלות בפרדס חנה כרכור

רכישת דירה חדשה זו שמחה רבה. אבל מחשבות על מעבר דירה, יכולות להקשות מעט על השמחה בשל הסידורים הרבים שיש לבצע. רק לחשוב על לפרק ולהרכיב את הרהיטים, לארוז את תכולת הדירה ועל סידורי המעבר יכולים להפוך את המעבר למאתגר יותר ופחות נעים. כדי להקל על עצמכם תפנו אלינו לחברת עומר הובלות – המספקת שירותי הובלות בפרדס חנה כרכור ובכל הארץ. החברה מתמחה בשירותי הובלה מתקדמים, נותנת שירותי אריזה, פירוק והרכבה עם יחס אישי לכל לקוח.

הובלות בפרדס חנה כרכור –  בוחרים אריזות מחומרים איכותיים בלבד!

לארוז פריטים בקופסאות שעשויות מקרטון איכותי הרבה יותר נוח מאשר בשקיות. הדברים יהיו בטוחים יותר בהם. הדבר העיקרי כאשר אורזים דברים בקופסאות הוא בטיחות, קומפקטיות וקלות הפירוק שלאחר מכן. המשקל של קופסה אחת לא צריך להיות יותר מ-12 ק"ג, אחרת היא תהיה כבדה מדי ותקשה על המובילים, מה שיגרום להעלאת מחירי ההובלה. בנוסף הקרטון עצמו לא יתמוך במשקל נוסף.

כדאי להצטייד מראש גם בדבק תעשייתי, ניילון פצפצים ושקיות ואקום. תיקים שימושיים עבור כריות, שמיכות ובגדים. ניילון בועות תצטרכו לאריזת כלים, אגרטלים, רהיטים עם לוחות זכוכית ונברשות. מלאו את כל החללים בתוך הכלים, כמו כוסות או ספלים עם נייר מיוחד לאריזה.

שיטות אריזה מומלצות

אנו ממליצים על שתי שיטות לאריזה:

שיטה ראשונה – לארוז חפצים לפי כל חדר בנפרד או בשיטה השנייה בהתאם לחפצים של כל בן משפחה בנפרד. בתוך כל קבוצה, חלקו דברים לפי חשיבות. התחלו עם אלה שלא תזדקקו להם לפני המעבר ובעתיד הקרוב אחריו.

ואז הפריטים הנחוצים יותר נכנסים לקופסאות, ומשאירים את זוג הקופסאות האחרונות ריקות עד היום האחרון – הם יכילו את הדברים הנחוצים ביותר. כדי להימנע מללכת לאיבוד בקופסאות, כדאי לרשום על הקרטונים מה יש בכל דבר. אספו חפצי ערך ומסמכים בקופסה או שקית נפרדת. כשאתם עוברים דירה, שמרו אותה איתכם כדי שלא תצטרכו לחפש ניירות בין קופסאות כשאתם צריכים אותם. מובילים של עומר הובלות יכולים להגיע לבית שלכם לאריזות ופירוק קרטונים. לחברה יש ניסיון רב בשירותי אריזה למעבר דירה. אז אם אתם עוברים דירה ומחפשים הובלות בפרדס חנה כרכור, תעשו את זה עם עומר הובלות!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

הובלת משרדים
הובלת משרדים

הובלת משרדים גדולים וקטנים אריזה נכונה למעבר משרד היא משימה מאתגרת. צריך לארוז את כל הציוד והריהוט המשרדי ולהזמין את חברת ההובלות מראש כמה שניתן כדי לשריין את תאריך המעבר

קרא עוד >>